Vyhledat

Nejčastější dotazy

Máte otázky? Tady najdete odpovědi.

Registrace

  • B2C

    jako maloobchodní zákazník si můžete vytvořit účet na našich stránkách během pár kliknutí. Stačí pouze zadat Váš e-mail a heslo. Ve vašem účtu pak můžete sledovat celý průběh objednávky, naleznete zde i faktury a máte možnost zopakovat poslední objednávku. Neunikne Vám ani žádná novinka, které zasíláme pomocí newsletterů.

  • B2B

    Pokud máte zájem o spolupráci jako B2B zákazník, vyplňte prosím formulář nebo se obraťte na naše klientské centrum.

    Editace Vašich údajů je možná pouze prostřednictvím našeho klientského centra.

Objednávky

  • Jak objednat kávu?

    V e-shopu to zvládnete během okamžiku: vyberte kávu, množství, přidejte do košíku a potvrďte objednávku. Pokud si nebudete vědět rady, obraťte se na naše klientské centrum.

  • Jakou vybrat kávu?

    S výběrem kávy dokáže pomoct náš průvodce nebo klientské centrum.

    Kávu vám rádi nameleme – v košíku si zvolte mletí podle vámi zvolené přípravy.

  • Zapomněl/a jsem zadat vše potřebné, jak mohu přidat do odeslané objednávky další produkty?

    Pokud není objednávka ještě zaplacená, zabalená ani odeslaná (nejlépe to zjistíte ve svém profilu Nordbeans) kontaktujte naše klientské centrum a společně to vyřešíme.

  • Jak mohu objednávku stornovat?

    Objednávka, která není uhrazena a u které nebyla zvolena dobírka, se automaticky zruší. Pokud jste si to na poslední chvíli rozmysleli a chcete objednávku stornovat i po zaplacení, obraťte se prosím na naše klientské centrum.

Doprava

  • Jaké jsou možnosti doručení?  

    ČR zasíláme přes Zásilkovnu a kurýrní službu DPD. Při doručení do zahraničí si můžete zvolit konkrétní zemi doručení v pravém horním rohu webu – podle toho se Vám zobrazí dostupné možnosti a cena dopravy.

    Objednávku si můžete vyzvednout i na našich kavárnách v Liberci a pro ty kteří bydlí v našem hlavním městě tak je dostupná kavárna Osada. Jen prosím, nejdříve vyčkejte na potvrzení, že je Vaše objednávka připravena k výdeji. Děkujeme!

  • Kdy mohu očekávat doručení?

    Standardně máme na vyexpedování Vaší objednávky 72h od přijetí objednávky. Vaší zásilku můžete sledovat po přihlášení na Vašem Nordbeans účtu a nebo dle trasovacího čísla zásilky.

  • Co když mi dorazil poškozený balík?

    To nás mrzí, ale v tomto případě postupujte dle informací zde

Platba

  • Jaké způsoby platby nabízíte?

    Přijímáme platby kartou online a platbu na dobírku (v závislosti na zemi doručení).

Slevové kódy a vouchery

  • Lze k objednávce přiřadit slevový kód a poté uplatnit dárkový poukaz?

    Do pole Mám slevový kód lze zadat vždy pouze jeden kód – je tedy na vás, zda využijete slevový kód, voucher nebo dárkový poukaz. Tyto možnosti mezi sebou nelze kombinovat.

  • Dostal/a jsem dárkový poukaz v hodnotě 1000Kč Mohu ho využít na více objednávek?

    Bohužel to není možné, jeden dárkový poukaz lze uplatnit na jednu objednávku. Pokud nevyčerpáte celou hodnotu dárkového poukazu, zůstatek propadá, nelze využít v příští objednávce.

  • Slevový kód se nedaří uplatnit, co s tím?

    Slevový kód nebo poukaz byl buď už využit a nebo skončila jeho platnost. Taky se mohla vloudit chybička a místo 0 jste zadal/a O. Pro bližší info neváhejte zavolat na naše klientské centrum.

Nikola
Černá

Potřebujete poradit?

Naše klientské centrum je vám vždy k dispozici. Pokud máte jakékoli dotazy, potřebujete poradit nebo se chcete dozvědět více o našich produktech a službách, neváhejte se na nás obrátit.

#Liberec #Nordbeans

@nordbeans

Sledujte nás na každém kroku, ať vám nic od Nordbeans neunikne!