Vrácení a reklamace
Něco se pokazilo?
I když se snažíme, aby naše káva a ostatní produkty přinášeli jen radost, občas se něco zvrtne – kurýr možná testoval balíček jako fotbalový míč, naše zrnka se rozhodla žít vlastním životem a nebo Ti naše tričko nesedlo?
Společně to vyřešíme! Stačí vyplnit formulář níže a my se postaráme o rychlé a férové řešení.

Před odesláním zboží prosím:
- zabalte do vhodného pevného obalu, aby nemohlo dojít k jeho následnému poškození nebo jinému znehodnocení
- balíček nezasílejte na dobírku, takové zásilky nemůžeme převzít.
- reklamované zboží může přinést osobně a to přímo na EXPEDICI (dveře pod nápisem Nordbeans, vedle kavárny DOK)
nebo libovolnou doručovací službou na adresu:
NORDBEANS s.r.o.
Nákladní 431
460 07 LiberecE-mail: produkce@nordbeans.cz
Tel.: +420 775 886 334 (PO-PÁ 8:00-15:30)
Postup při vyřizování reklamace:
Jakmile obdržíme váš balíček, budeme vás informovat e-mailem. Situaci co nejdříve prověříme a do 3 dnů vás budeme informovat o způsobu vyřízení reklamace. Na vyřízení reklamace máme 30 dnů, snažíme se však, aby doba vyřízení byla co nejkratší.
Reklamační řád
- Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách informovat prodávajícího.
- Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně (e-mailem). V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady. Popsat, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení kupující odešle do sídla prodávajícího.
- Jen připomínáme, že jako spotřebitel nás musíte informovat o vrácení do 14 dnů od jeho převzetí a následně máte dalších 14 dnů na vrácení zboží.
- K reklamaci je nutné předložit kopii faktury a doklad o dodání a zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
- Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace, o způsobu vyřízení reklamace.
Práva a povinnosti z vadného plnění jsou detailněji popsány v Obchodních podmínkách.
#Liberec #Nordbeans
@nordbeans
Sledujte nás na každém kroku, ať vám nic od Nordbeans neunikne!